Drog.drog.drog :D???

Hellu , nu har jag nästan precis kommit hem , ska berätta lite om igår :) Först så träffade jag hanna och vi drog till centrum och gick runt lite , sen åkte vi hem till mej och satt vid datan , sen så drog hon hem och efter en stund träffade jag myran och vi gick till ip , sen kom kimberly , hannah , robin och ludvig. Sen så drog jag , myran , robin och ludvig till shell och köpte godis , sen drog vi hem till mej sen så drog vi till robin , vi satt på hans ute-rum och spelade kort , det var jätte mysigt :) Sen vid halv 1 kom myrans mamma och hämtade oss och sen så sov jag där :) Idag så kom amanda och källan hem till myran och vi satt och snackade. Sen drog vi till ale och sen så drog källan och amanda hem så jag och myran drog till ip och snackade lite . Sen drog båda hem och snart så ska jag på träning. Ikväll så ska jag , källan , amanda och myran sova hos myran , det ska bli kul :) Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0