Hoppas ni hade en trevlig midsommar :)

Hejhej :) Ska berätta lite om igår . Först så träffade jag carro och vi åkte till lidl :) Sen drog vi till långsjön och träffade några , sen drog vi hem till oliver och där var jag , carro , tobbe , oliver , felix och danne , vi skulle slagga där och vi bestämade oss för att dygna , det var fett kul fast man blev fett trött efter ett tag :) Vid 8 på morgonen somnade jag och vaknade 10 , så har bah sovit 2 timmar idag (igår) så inatt ska jag sova ut :D:D:D:D Idag så var jag först med carro och vi drog till långsjön och bada och sola , jag har fått värsta randen :D , sen så drog vi hem och jag åkte hem till källan och åt middag , sen åkte jag hem och träffade carro , tobbe , oliver och felix , vi badade vid långsjön en stund :) Sen drog alla hem och nu sitter jag och kollar på Narnia, woooow , men ska typ sova snart , är skit trött , hörs imron , bye bye <3


hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0