17 maj

Hellu , nu ska jag berätta om en as skön dag :D Först så gick jag upp halv 8 och så gick jag och carro ner till hundängen där vi skulle ha orientering med klasserna , det var sjukt varmt ute men as skönt , jag gick med josefin och vi var fett duktiga ^^ , sen efter orienteringen drog jag och josefin hem till mej och hämtade shorts och drog sen ner till bansjön där alla badade , det var as många där men bara tjejerna bada :o , haha alla killar är så tråkiga ^^ , men vi badade och solade as mkt , sen drog vi hem och så fixade jag mej och sen drog jag ner till ip där mitt lag skulle spela match , dom förlora tuvär med 2-0 :/ Men sen drog jag hem och så har jag bah chillat lite , hörs kanske senare :)<3


hahahha mobba mej inte jag sola faktist !!!!!!!!!!!!!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0