30 maj

Hellu , nu är jag hemma och ska berätta lite om igår och idag :) Vi åkte ju hem till källan och fixade lite och sånt , sen kom alla gäster och vi åt middag , jag och källan var med leo och olle hela kvällen och vi kollade på film och sen så badade vi i källans pool och bubbelpool , det var kul :) Sen sov jag där . Idag så åkte jag och källan till vallen och träffade oskar och cribbe , vi spelade fotboll och kollade på match :) Det var röligt , sen var vi tvugna att dra hem för källan skulle bort -.- Så nu har jag ingenting att göra ! Men kanske hittar på nåt , bye bye <3

Nu kommer lite bilder från helgen :)

haha =)

killarnas match

josefin på biblioteket :)

josefin leker :)

coolingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0