Ingen sommar utan reggae

Hellu , snart ska jag och mamma åka hem till källan , hennes brorsa fyller 18 år så det kommer komma massa människor dit så vi ska festa och sånt ^^ woow , men nu ska jag berätta lite om dagen , först så vakna jag vid halv 10 och så fixade jag mej , sen tog jag bussen till tyresö c och träffade josefin , vi drog till vallen och kollade på två olika matcher , ena var vårat lag som mötte tyresö och det andra var p96 i tyresö :) Efter matchen drog vi till donken och tjocka oss , sen drog vi till tyresö c och kollade på markoolio som uppträdde , fett coolt asså ! Sen tog vi bussen till ip och då träffa vi oliver , anton och emil , vi drog till ip och satt och snacka , sen kom tim , danne , pt , lucas och robban , vi låg på en matta och snacka ett tag , sen var jag tvungen att dra hem . Bilderna från idag får ni imorn för jag orkar inte ladda in dom nu , bye bye :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0