intresant :)

Hejhej , vet inte vrf jag bloggar men kollar knappt på filmen så :) Men eftersom jag inte har något intresant att skriva om kan jag skirva om vad jag ska göra i sommar :D

Förs så ska jag åka till Grekland med källan , mamma och källans pappa .Vi ska då åka till Rhodos och bo på ett jätte fint hotel :) Vi kommer vara där i en vecka . Jag ska försöka shoppa så mkt som möjligt :D

Dangen efter vi kommer hem från Grekland åker jag till Danmark med fotbolls laget :D Det kommer bli skit kul , vi ska spela matcher och sola och bada. Vi ska vara där i 5 dagar trorja :) Najs .

Sen vet jag inte så mkt mer , bara att jag ska vara på landet några dagar då och då när jag känner för de :) Chilla och bada.

Nu vet ni vad jag ska göra i sommar :D Hoppas ni bryr er !


gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0