Sommar woho!

Hellu , nu ska jag skriva om en riktigt lyckad dag :) Först så vare ju skola och sånt , tråkigt som vanligt , sen drog jag hem och så satte jag mej och sola på balkongen , sen så sa mamma att jag fick gå ut så då drog jag till bansjön och där var myran , johanna l , ludvig , robin , fredrik , tim , danne , anton , johanna s och malin , vi badade och hade det kul :) Sen drog jag , myran , johanna , ludvig och tim till ip , där va felix , john och lucas , vi spelade fotboll och sånt , sen drog återigen jag , myran , johanna , ludvig och tim till shell och köpte coola och glass :) Sen drog vi till bansjön igen och badade , efter ett tag kom oliver , lillen , emil , jacob , anton . Så var vi där ett tag , sen drog alla hem och nu har jag precis dushat. Tuvär togs inga bilder :( .Men nu måste plugga till spanska prov :O omg omg omg , orkar inte!! bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0