Keep holding on

Hellu , ska börja med att berätta lite om igår. Åkte till donken vid halv 6 och träffade alla dä .Så åt vi :) Sen gick vi till bowlinghallen och började spela. Det var grymt kul men jag kom sist i min grupp ^^ Sen så åkte jag och några till alleplan och träffade några där. Sen så gick vi ner till fornudden och där var massa. Sen så drog jag hem och kom hem vid halv 12 så orkade inte blogga :D Tog tuvär inga bilder. Men idag så ska jag spela match så det ska bli roligt. Det är samling kl 1 så det är ett tag kvar. Men nu ska jag gå så bye bye <3


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

Tjena bruttan! En vinnare är dragen.. Blev det du?? Om inte så har du iaf fått en fetingrabatt på din nästa beställning ;)

2010-09-12 @ 11:44:05
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

japp lagt till dig nu! :D görs?

2010-09-12 @ 13:22:23
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0