Round and round

Hellu , ska börja med att berätta om igår. Först så vare ju då match. Vi vann med 5-0 så det var en rolig match :D Sen så åkte jag hem och fixa mej. Sen kom källan hem till mej och så åkte vi till shell och köpte lite godis :) Sen gick vi till la flur och träffade tobbe , danne och anton. Vi pratade bah en stund sen gick jag och källan vidare till ip och kollade på en gubb match. Sen kom oskar , olle och agge. Sen gick vi till alleplan och åt middag och så träffade vi massa människor. Sen drog vi till kumla och gunga på en kompisgunga :) Sen drog vi till shell och träffade myran , elin , emelie och josef. Sen efter ett tag drog alla hem. Idag så har jag och mamma varit i haninge och shoppat lite kläder. Nu vet jag inte vad jag ska göra :I Men hörs senare<3
det jag köpte.

tops, hårspray, string.

tröja

linne

munktröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0