Bläää

Cha cha bloggeeeeen. ska berätta lite om min helg wiiihu! I fredags så vare först as kul skola, sen drog jag och min kompis till centrum och köpte lite grejer och fikade. Sen drog vi och köpte chips o godis och åkte hem till henne och lagade tacos och chillade. Sen kom två killkompisar och vi chillade ännu mer !!!! Sen drog vi ut och träffade en jävla massa människor. As kul jao. Sen drog vi hem och sov hos. Drog.

I lördags så vaknade vi upp och låg kvar ett tag i sängen. Sen åkte vi till alleplan och så tog jag ett hål i örat. Sen drog alla hem. Sen var jag hemma hela kvällen för det var värsta stormen ute. Idag så har jag bah varit hemma (igen) Finns fan ingenting att göra på söndagar. Men nu ilf så kollar på jag Megamind :D As bra. Aja hörs senare <3333333333333
jag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0