Smack that

Hejsanhoppsan. Kom hem från skolan för ett tag sen och sen dess så har jag bah chillat med musik. Är feet trött.. På dom två första lektionerna så fick vi håltimme och sen efter dom skulle vi ha lunch. Så vi hade 3 timmars rast. Så hade kunnat sova hela dagen -.- Men jag och jossan drog till donken och käka. Sen gick vi till centrum och köpte lite saker.
Sen drog vi tillbaka till skolan och gick på en stuga sen så skulle alla ner till ip och kolla på skol dm i hockey. Dom vann med 9-0 :D Ikväll ska jag inte göra något annat än att äta o kolla på tv. Jag är typ aldrig med någon på vardagarna men de e bah för jag e så jävla trött efter skolan och så har man ju träningar. Men nu ska jag chilla vidare. Pöwzz

källan o jag för ett tag sen (o jag e inte seriös hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0