Tjosan hoppsan

Sry för dålig uppdatering men har inte pallat skriva. Men kan skriva lite om idag som e så intresant :) Först vare skola och vi skulle igentligen ha 2 läxförhör men på So:n så hade vi muntligt i hela klassen sen så på No:n så var det bah TDS (testa dig själv) som man skulle göra och dom hade vi redan gått igenom så det var lätt :) Sen så på idrotten så fick vi reda på vårat betyg och jag fick MVG ^^ haha fett stolt men hade vg förut... Ikväll så har jag haft träning och det var fett jobbigt så är helt slut! Men men hoppas det ger nåt ilf.
Imorn äre FREDAG och jag ska efter skolan åka till stan med carro. Måste köpa julklappar :O Men nu ska jag kolla på teve så bye <3

vill ha pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0