Long time no see

Nu ska jag lägga in ett litet inlägg för jag har tråkigt :) Det är ju jullov och har varit det i tre veckor nu trorja.... men på tisdag börjar skolan igen :( OOoorkar inte gå upp tidigt för har lix sommnat kl halv 4 typ varje natt och vaknat halv 1 och nu så måste jag börja gå upp halv 7 :o I never gonna make it ! Haha men det ska endå bli roligt att träffa sinna vänner igen.
Måste bah säga att jag måste ha nåt problem i min mage... Asså jag äter hela tiden, asså vääälidgt mkt. Fast jag kanske ätit en fet middag så blir jag hungring en halv timme senare :O Det är as jobbigt , jag kommer ju bli as fet om jag fortsätter så här. Men snart så börjar fotbolls träningarna igen :) Vi har haft typ ett uppehåll för att det har varit lov. Kanske inte har skrivit det men har ju bytt lag till tyresö pga att våra tränare i hanviken slutade så då bytte typ alla till tyresö. Men det är ett jättebra lag :) Nu så måste jag stänga av datan för måste börja somna tidigare så jag kan komma upp halv 7 på tisdag. Hare gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0