That should be me

Helluuu, jag vill verkligen blogga mera men jag glömmer helt bort bloggen :OOOO Men så fort jag kommer ihåg så ska jag nu försöka blogga ^^ I helgen så har jag typ bah varit hos kompisar och varit ute, inte så mkt mer att säga om de och idag så vare bah döö tråkig skoldag. Hatar måndagar för då har vi bara jobbiga lektioner.. Men nu sitter jag ilf hemma och gör ingenting. Har fått en ny stool och den är aas nice , en sån där stor kontorstol eller vad man nu kallar den. Ville bah säga de :) Men senare så ska jag försöka få mamma att sola med mig för jag vill vara brun. Jag solade för några dagar sen och då brände jag ansiktet :O! Men det ska jag inte göra nu :) Hörs kanske senare byee <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0